Městská policie Brno hledala nové strážníky. Vyhlásili tendr, do kterého jsme se přihlásili s ujetým nápadem. Jak by vypadala práce městských strážníků, kdyby to byla pixel artová videhohra ve stylu 90. let?
K našemu překvapení jsme tendr vyhráli a záhy jsme zjistili, že marketéři MPB jsou zákazníci snů. Dostali jsme tvůrčí svobodu a mohli se vyblbnout na téměř tříminutovém spotu, které se ještě téhož dne stalo virálním. Ve 4 hodiny odpoledne proběhla tisková konference a v 8 večer už kampaň běžela v hlavních zprávách TV Nova.
Ocenění
- Reklama týdne – Reklamní katovna mediar.cz
- RA Awards – Náborový web roku (Zlato)
- RA Awards – Náborové video roku (Stříbro)
Štáb
- Klient: Městská policie Brno
- Creative Director: Martin Jůza
- Concept Art, storyboard: Vojtěch Kamas
- Projektový manažer: Juliána Silvie Slivoňová
- Zvuk: Matěj Chrudina
- Hudba: September 87, Václav Toman
- Ilustrace: Vojtěch Kamas, Veronika Zacharová
- Animace: Jáchym Hrubý, Vojtěch Kamas, Veronika Zacharová
2018