Brnocop

Městská policie Brno hledala nové strážníky. Vyhlásili tendr, do kterého jsme se přihlásili s ujetým nápadem. Jak by vypadala práce městských strážníků, kdyby to byla pixel artová videhohra ve stylu 90. let?

K našemu překvapení jsme tendr vyhráli a záhy jsme zjistili, že marketéři MPB jsou zákazníci snů. Dostali jsme tvůrčí svobodu a mohli se vyblbnout na téměř tříminutovém spotu, které se ještě téhož dne stalo virálním. Ve 4 hodiny odpoledne proběhla tisková konference a v 8 večer už kampaň běžela v hlavních zprávách TV Nova.

Ocenění

  • Reklama týdne – Reklamní katovna mediar.cz
  • RA Awards – Náborový web roku (Zlato)
  • RA Awards – Náborové video roku (Stříbro)

Štáb

  • Klient: Městská policie Brno
  • Creative Director: Martin Jůza
  • Concept Art, storyboard: Vojtěch Kamas
  • Projektový manažer: Juliána Silvie Slivoňová
  • Zvuk: Matěj Chrudina
  • Hudba: September 87, Václav Toman
  • Ilustrace: Vojtěch Kamas, Veronika Zacharová
  • Animace: Jáchym Hrubý, Vojtěch Kamas, Veronika Zacharová

2018