Co umíme a jak to pomůže vašim klientům?

1) Stop motion

Královská disciplína animace. Trnka s Pojarem na steroidech. Kombinujeme to nejlepší z tradičních technik animace s moderním motion designem. Stop motion vzniká snímek po snímku, kdy v ateliéru v postavených miniaturních kulisách animujeme objekty nebo loutky. Díky tomu vznikají vizuálně výjimečné kampaně, které rezonují u nás i v zahraničí. Stop motion je poměrně pracná, tím pádem dražší technika, ale v poměru cena/výkon oproti hraným reklamám jasně vítězí.

Stop motion nebo loutková kampaň je výkladní skříň brandu. Může to být TVC, digitální kampaň nebo obojí. Scénu v ateliéru můžeme modifikovat a vytvořit klíčové vizuály pro printovou kampaň a doprovodné digitální materiály.

Od prvního briefu k finálnímu odevzdání potřebujeme zhruba 6 týdnů. V průběhu si schvalujeme storyboard, moodboardy, animatik, návrhy rekvizit a případně postav.

300 000 Kč a více za třicetisekundový spot.

Origami kampaň pro přírodní nápoje Seicha Matcha

TVC sponzorák Zippo

Valentýnská digitální kampaň Milka CZ/SK/HU/PL

2) Ilustrovaná animace

Náš bestseller. Navrhneme a nakreslíme krásné ilustrace, kterým pak animací vdechneme život. Můžete si vybrat z různých výtvarných stylů. Dostanete od nás jak čisté elegantní linky, tak pixelartovou stylizaci, co vypadá jako retro videohry. Buď přijdete sami s referencemi, nebo vás inspirujeme my.

Ilustrovaná animace má nejširší záběr využití. Od TVC přes digitální kampaně po retail obrazovky. Oblíbená jsou i explainer videa, díky kterým zákazníci rychle pochopí, co mu klient potřebuje říct. Podobně jako u stop motionu, i zde odcházíte s balíkem krásných ilustrací, které můžete rovnou využít do celé kampaně.

Dobrou ilustrovanou animaci zmákneme za měsíc. Pokud je jednodušší, ikonografická, umíme ji za dva až tři týdny. Naopak, jestli chcete složitější animaci s postavičkami, dejte nám aspoň pět týdnů.

Od 90 000 Kč za minutový spot s voiceoverem a hudbou. Když je děj dynamičtější a vypráví ho postavičky, pohybujeme se mezi 150 000 – 200 000 Kč za minutový spot.

Kampaň Obránců zvířat za zákaz klecových chovů slepic

Náborová kampaň Městské policie Brno ve stylu retro videoher

B2B obchodní video firmy Hranipex

3) Motion design

Potřebujete krátká videa na sociální sítě, co budou mít jednotnou tvář a zaujmou víc než fotka? Pak pro vás máme motion design. Vyrobíme ho buď z vašich hotových vizuálů, nebo vám navrhneme stylový klíč, který pak povede celou kampaň. Motion design nejlépe sedne “na socky”, kde potřebujete rychlý, aktuální obsah. Ale dá se využít i v retailu, direct mailu a podobně.

Všude, kde potřebujete rychle měnit obsah, vám bude sloužit motion design. Zároveň funguje seriálově. To znamená, že si nadefinujeme hlavní vizuální klíč a kampaň pak podle něj modifikujeme. Fanoušci při projíždění zdi pak rychle poznají, že video patří právě vašemu klientovi.

Pokud máte hotový vizuál, pak umíme udělat motion design do druhého dne. Když budeme vymýšlet vizuál my, tak nejdéle trvá schválení první animace. Potom už to budem sekat jak Baťa cvičky.

Začínáme na 10 000 Kč za 10 sekund animace bez zvuku na socky. Když vyrobíme celý seriál animací, tak je to ještě levnější.

Vzdělávací kampaň E.On na Facebook

Digitální kampaň LEGO Duplo na Facebook a Instagram

Promo ke knihám nakladatelství PageFive na Instagram a Facebook

3 důvody proč je animace lepší než hrané spoty, třetí důvod vás pobaví

  1. Dostanete neomezené licence a video můžete používat po celém světě, jak dlouho chcete.
  2. Pohodový schvalovací proces. Námět – storyboard – animatik – ilustrace – animace a jde se ven. Nemusíte si nechávat schvalovat, jestli bude mít herec bílé nebo okrové knoflíky. Nebo kolik kuliček pepře má být v packshotu. Nebo … Však to znáte.
  3. Animace je výraznější a charismatičtější než hraný spot. Pracuje se zkratkou, dobře vede pozornost. A není zatěžkaná předsudky. Takže se vám nestane, že potřebujete vyměnit herce, protože klientovi připomíná bývalého přítele jeho dcery.

Inspirovali jsme vás?

Pojďme se potkat a probereme, co můžeme rozhýbat pro vaše klienty. Ozvěte se naší obchoďačce Johance Burešové. A mrkněte na naše další animované kampaně, po rozkliknutí si můžete přečíst jejich krátké příběhy.